(^____^) Senyum, xperlu kta apa2.. Hepy, bhgia.. 2 yg aku rsa skrg.. Bkn brmkna xdk problem, ada ttap ada.. Tp da laen.. Aku xreti nk bermadah suma ni, just straight 2 the point ja.. Ya, insyaAllah, dia larh owg nya..

Pa yg aku cari n tggu2 slama nih, ada kt dia.. Mybe owg ckap pa yg kita nk xslalu kita dpt.. Allah S.W.T lbih mgtahui.. Pa yg kita ada skrg ni mgkin yg trbaek tuk kita, Cuma kita xprnah prasan.. Pa yg kita nk plak, xsmstinya baek tuk kita.. kita xtau pn..


(^____^) Senyum ag.. ehehe.. Dlm ati ad taman, knonnya larh.. Tp xleh nk hepy sgt, brpada2 larh yer CIK EYQA.. Mybe hjan d tgahari.. xdk sapa leh jangka.. Aku sdar 2.. Tp aku hrap n brdoa, biar larh kmi kekal..

(^____^) Bila da mla syunk, tkutt pn mai gak larh.. Bg aku 2 nrmal.. Besa larh, bila da pglaman sblum2 ni, msti rsau kit kn.. So, sblum apa2, bek relax ag skrg..
Sma2 still stdy ag kn.. Focus stdy dlu larh..
Peaceee.. hehe

2 comments:

Enel said...

Comel blog nih...same cam owner nyer..ahha..-pujian ikhlas-

nanti like page nih eh...

http://www.facebook.com/KingGoStage

Nur Fatin Atika said...

thanks dear...

Post a Comment

KOMEN LARH SKIT YER